TRANSPARENCY



 Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ SPARTANS ΣΤΗΝ ΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΗΣ MAITOS RACING TEAM ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΡΤ. 



Η απόφαση της Ο.Μ.Α.Ε. φυσικά μας δικαίωσε αλλά νοιώθουμε υποχρεωμένοι να κάνουμε γνωστές τις θέσεις μας και σε όλους τους συναθλητές και παράγοντες του χώρου, ώστε να μην αφήσουμε χώρο σε διαστρέβλωση των γεγονότων, παραπληροφόρηση, παραποίηση της πραγματικότητας και τυχόν στοχευμένες κινήσεις εναντίον των πιλότων μας.

Στην ένσταση και στην συνέχεια έφεση του Κου Κωνσταντίνου ΜαΪτού κατά του πιλότου μας Michas Theofanis οι θέσεις μας είναι οι εξής:

Το σύστημα ψύξης στο IAME X30 στον Ελλαδικό χώρο, από την ημέρα που πρωτοεμφανίσθηκε μέχρι σήμερα ήταν, είναι και θα είναι ελεύθερο και μάλιστα ο λόγος αυτής της απόφασης, ήταν το κόστος, καθώς οι πιλότοι ήδη είχαν εκ των προτέρων τρόμπα νερού και ψυγείο συμβατά με τα IAME X30, από τα προηγούμενα μοτέρ που χρησιμοποιούσαν στο πρωτάθλημα.

Μάλιστα εμείς ουδέποτε προμηθευτήκαμε αυτά, από την αρχή της αγωνιστικής μας προσπάθειας με IAME X30 από το 2011.

Επίσης εμείς είχαμε ασφαλώς ενημερωθεί για τους ισχύοντες κανονισμούς.

Oι θέσεις του κου Μαϊτού είναι σαφώς αστείες, όταν ισχυρίζεται ότι στο site της Ο.Μ.Α.Ε. γράφει ότι το μοτέρ τρέχει με τους διεθνείς κανονισμούς, όταν μάλιστα αναφέρεται ως μοτέρ της SENIOR το IAME X30 JUNIOR RL-C TaG 125 cc και όχι το IAME X30 RL-C TaG 125 cc και ενώ σαφέστατα όλοι τρέχουν με τους κανονισμούς που έχουν κατατεθεί στην Ο.Μ.Α.Ε. από την αρχή της χρονιάς με ελεύθερο σύστημα ψύξης και όχι με JUNIOR IAME X30.

Εδώ λοιπόν υπάρχει ΕΝΔΕΧΌΜΕΝΟΣ ΔΟΛΟΣ γιατι ο Κος Μαϊτός δεν διακρίνει  ότι το μοτέρ αναγγέλλεται ως JUNIOR στην κατηγορία SENIOR αλλά ψάχνει να διυλίσει το κουνούπι, σαν κακομαθημένο παιδί που έχασε.

Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν ενημέρωσε την Ο.Μ.Α.Ε. η δεν φρόντισε να ενημερωθεί αυτός όπως πράξαμε εμείς, αλλά επέλεξε την πρόταση που τον συνέφερε για να σπιλώσει συναθλητές του.

Μα και στην ανακοίνωση των μοτέρ ROTAX αναφέρεται ότι τρέχουν σύμφωνα με τον διεθνή κανονισμό RMC, χωρίς να αναφέρεται ο ειδικός κανονισμός της ROTAX HELLAS,η οποία όμως έχει κατατεθεί και αυτή, όπως και του  IAME X30, στην αρχή της χρονιάς και είναι και αυτή γνωστή σε όλους μας, αλλά για τον Κο Μαϊτό θα είναι όλα εκτός, εάν τον συνέφερε.
 
Συγκεκριμένα οι ίδιοι οι κύριοι Μαϊτοί έχουν πολλάκις «τρέξει» τον Theofanis και μάλιστα στον θεσμό του πρωταθλήματος και όχι μόνο, με ακριβώς το συγκεκριμένο σύστημα ψύξης, όποτε αυτός αγωνιζόταν με ΙΑΜΕ Χ30.

Φυσικά όπως φαίνεται στην περίπτωση τους, οι αρχές και αρετές της διδασκαλίας δεν υπάρχουν, όπως περίτρανα αποδεικνύει αυτή η ένσταση και θα ήθελαν ο μαθητής να μην ξεπερνάει ποτέ τον δάσκαλο του.

Ασφαλώς η παρουσία τους στον χώρο έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα και εάν κάποιος  πιλότος αποχωρήσει από την ομάδα τους, μετά φέρονται και άγονται κατά αυτού με κάθε τρόπο, ξεχνώντας μάλιστα στην συγκεκριμένη περίπτωση τις δεκάδες χιλιάδες ευρώ που έχουν εκμαιεύσει με διάφορους τρόπους και τεχνάσματα από αυτόν.

Ολα αυτά έχουν σημειωθεί στην αναφορά μου για να γίνει αντιληπτός, ο και εδώ πιθανός ενδεχόμενος δόλος τον οποίον μάλιστα ενισχύει και η στιγμή της ένστασης, δηλαδή στο σκέλος του ημιτελικού στον τρίτο αγώνα όταν χάθηκε το πρωτάθλημα για αυτόν και όχι από το ξεκίνημα του πρωταθλήματος.

Εδώ γίνεται πια εμφανές ότι η άδικη αυτή επίθεση, την στιγμή που ο πιλότος Theofanis κέρδισε το πρωτάθλημα, είχε εγωιστικό και κερδοσκοπικό χαρακτήρα,καθώς δεν θα ξέρανε τι να πούνε στους «πελάτες» τους μια και ο μαθητής,  πέρασε τον κάλλιστο και μάλιστα συναθλητή του Button.

Σε αυτό το σημείο θα σταματήσουμε να ασχολούμεθα περαιτέρω με την πραγματική υφή της ενστάσεως και θα θέλαμε να τονίσουμε ότι από τις έξη συμμετοχές με IAME X30 του συγκεκριμένου αγώνα και την συγκεκριμένη στιγμή, τουλάχιστον τέσσερις συμμετοχές αγωνίσθηκαν με παρεμφερή με εμάς συστήματα ψύξης.

Ότι σε όλους τους προηγούμενους αγώνες της συγκεκριμένης μάλιστα χρονιάς, όλοι οι συμμετέχοντες γνώριζαν και χρησιμοποιούσαν συστήματα ψύξης κατ επιλογή.

Εμείς σίγουρα τρέχαμε βάση κανονισμού, καθώς και οι υπόλοιποι συναθλητές μας, αλλά είχαμε την ατυχία να κερδίσουμε το πρωτάθλημα σημειώνοντας νίκες και μια εγκατάλειψη μετά τον 15ο γύρο και ενώ βρισκόμαστε στην δεύτερη θέση, σε συνολικά έξι σκέλη.

 Επίσης εμείς είχαμε ασφαλώς ενημερωθεί για τους ισχύοντες κανονισμούς.

 Στον συγκεκριμένο αγώνα, μετά από τον τεχνικό έλεγχο λόγω της ενστάσεως, δεν διεπιστώθη καμία παράβαση και μάλιστα μας επετράπη να αγωνισθούμε στον τελικό με το ίδιο σύστημα ψύξης.

Τα μοτέρ ROTAX επίσης με τα οποία αγωνιζόταν ο κος Μαϊτός είχαν μειωθεί σε κιλά ώστε να είναι ανταγωνιστικά με τα υπόλοιπα μοτέρ, που αγωνιζόντουσαν με τους συγκεκριμένους κανονισμούς που όλοι γνωρίζαμε.

Μάλιστα δε ο αθλητής Michas Theofanis ουδέποτε απασχόλησε με παραβίαση των τεχνικών κανονισμών όλα τα χρόνια που αγωνίζεται στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.


                                                                                                                         SPARTANS

                                                                                                                           

Related

SPARTAN NEWS 4327726511039286066

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



ZEN1ONE RACING

PERISTERAS TYRES

MAIN SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

DAYTONA

SPARTANS EXTREME RACING

THEOFANIS MICHAS HISTORY

THEOFANIS MICHAS

KARTRACES

KARTNEWS.GR

YEAR BESTS

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

item