FANIS AT SERRES

 Ο ΦΑΝΗΣ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ. 


Ο νεαρός ανερχόμενος αναβάτης του TEAM BOUSTAS, Theofanis Michas και πάλι βρέθηκε στην pole position στον αγώνα των Σερρών και στην κατηγορία OPEN.

Το Σαββάτο κατά την διάρκεια των χρονομετρημένων δυστυχώς η μοτοσυκλέτα του παρουσίασε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η ομάδα του αμέσως αντιμετώπισε την βλάβη και μετά από φιλότιμες και πολύωρες προσπάθειες την απεκατέστησε με καινούρια ανταλλακτικά τις πρώτες πρωινές ώρες της Κυριακής.

Όλα πήγαν καλά και στο warm up ο Fanis δημιούργησε απόσταση ασφαλείας από τον συναγωνισμό η δε μοτοσυκλέτα λειτούργησε άψογα.

Με την εκκίνηση όμως του αγώνα η δυσλειτουργία επαναλήφθηκε συνεχώς επιδεινούμενη, και έτσι ο αναβάτης αντάμωσε την καρό στην θέση γενικής και στην στα 600cc.

Σίγουρα μια άτυχη στιγμή για τον αθλητή, αλλά όπως φαίνεται από τις δηλώσεις του μετά τον αγώνα δεν φάνηκε να τον πτοεί:
"Η πίστα των Σερρών είναι καταπληκτική και είμαι χαρούμενος με την pole στην πρώτη μου επαφή με αυτήν.
Σχετικά με το πρόβλημα που παρουσιάστηκε δεν ξεχνώ ότι αυτό είναι το motorsport και είμαι σίγουρος ότι αυτά συμβαίνουν σε όλους στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου  για την τις πολύωρες προσπάθειες που κατέβαλαν όλοι ώστε να καταστήσουν το όχημα μου μάχιμο και την πολύτιμη οδηγική και τεχνική καθοδήγηση μου από τον John Boustas."

                                                                                                                           T.M.

Related

MICHAS FANIS 1367064452083181080

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



ZEN1ONE RACING

PERISTERAS TYRES

MAIN SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

DAYTONA

SPARTANS EXTREME RACING

THEOFANIS MICHAS HISTORY

THEOFANIS MICHAS

KARTRACES

KARTNEWS.GR

YEAR BESTS

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

item