THE SERRES RACE FOR FANIS

 Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΣΕΡΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ FANIS. 


Τέταρτη θέση για τον Fanis στις Σέρρες στον δεύτερο αγώνα του πανελλήνιου πρωταθλήματος μοτοσυκλετών.

Ο αθλητής με αυτό το αποτέλεσμα ευρίσκεται στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος και ευελπιστεί να βελτιώσει την θέση του στους επόμενους τρεις αγώνες οι οποίοι θα διεξαχθούν δύο στα Μέγαρα και άλλος ένας στις Σέρρες.

Μετά τον αγώνα ο αναβάτης της ZEN1ONE RACING μας δήλωσε:

"Ήταν για μένα ένας αγώνας που θεωρώ ότι θα μπορούσα να πάω καλύτερα, από το πρωί δεν ένοιωθα πολύ καλά αλλά με την ομάδα μου ZENONE RACING αποφασίσαμε να αγωνιστούμε για την συγκέντρωση πολύτιμων βαθμών.
Κάνοντας μια αργή εκκίνηση βρέθηκα στο τέλος του συναγωνισμού και από εκεί με προσπάθεια κατάφερα να σκαρφαλώσω μέχρι την τέταρτη θέση, χάνοντας την επαφή μου με το γκρουπ των πρωτοπόρων και την δυνατότητα για ένα καλύτερο αποτέλεσμα.
Το ευχάριστο από τις Σέρρες είναι ότι η ομάδα μου "έλυσε" τα προβλήματα θερμοκρασίας που αντιμετωπίσαμε στην Τρίπολη και η μοτοσυκλέτα μου λειτούργησε άψογα.
Θα συγκεντρωθώ τώρα στο Misano και θα εντείνω την προπονητική μου για τον επόμενο αγώνα των Μεγάρων."


Related

FANIS MICHAS RACES 2958061606955730963

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



ZEN1ONE RACING

PERISTERAS TYRES

MAIN SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

DAYTONA

SPARTANS EXTREME RACING

THEOFANIS MICHAS HISTORY

THEOFANIS MICHAS

KARTRACES

KARTNEWS.GR

YEAR BESTS

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

item