MICHAS THEOFANIS | THE GREEK KARTING CHAMPION OF 2014

THE SPARTANS EXTREME RACING PILOT IS THE CHAMPION OF 2014


Τα επίσημα αποτελέσματα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Καρτ 2014, αποδεικνύουν την απόλυτη υπεροχή του πιλότου μας έναντι του συναγωνισμού.

Με 5 νίκες και μια εγκατάλειψη στον 16ο γύρο, στον τελικό του πρώτου αγώνα, ενώ βρισκόταν επικεφαλής κατέλυσε τον συναγωνισμό και αναδείχθηκε πρωταθλητής.

Η κατάκτηση του πρωταθλήματος ήταν το αποτέλεσμα της σκληρής προπονητικής του προετοιμασίας και της φυσικής ταχύτητας που διαθέτει.

Ο πιλότος μας Michas Theofanis μετά την επίσημη αναγγελία των αποτελεσμάτων δήλωσε:

"Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, για την σωστή προετοιμασία μου και την προπονητική που με έφερε στην θέση του πρωταθλητή με σχετική ευκολία.
Δουλέψαμε σκληρά, μεθοδικά και με σοβαρότητα όλη την χρονιά, με σωστή ρύθμιση του εξοπλισμού μου και καινοτόμες προπονητικές τεχνικές φτάνοντας έτσι στο άριστο αποτέλεσμα.
Μελανά σημεία για εμένα αυτή την χρονιά ήταν η άδικη έφεση και μετά ένσταση από συναθλητή μου στο Πρωτάθλημα καθώς και οι επιτηδευμένες και προσχεδιασμένα στοχευμένες επαφές με αποτέλεσμα την έξοδο μου από την πίστα, από συναθλητές μου, ώστε να ευνοήσουν και να διαμορφώσουν τα τελικά αποτελέσματα του κυπέλλου ROTAX.
Ελπίζω πως το 2015 θα έχουμε πιο ιπποτικές συμπεριφορές ανάμεσά μας και θα δεχτούμε την αξιοκρατία και το ευ αγωνίζεσθε.
Εύχομαι καλή τύχη και καλά αποτελέσματα σε όλους τους συναθλητές μου."

                                                                                        SPARTANS EXTREME RACING
  

Related

SPARTANS WINS 8254740138054409039

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



ZEN1ONE RACING

PERISTERAS TYRES

MAIN SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

DAYTONA

SPARTANS EXTREME RACING

THEOFANIS MICHAS HISTORY

THEOFANIS MICHAS

KARTRACES

KARTNEWS.GR

YEAR BESTS

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

item