WINNER-CHAMPION

Καταπληκτικός αγώνας, σαφή υπεροχή και νίκη του αθλητή μας Theofanis Michas σε χρονόμετρα, ημιτελικό και τελικό.


Επίσης κατάκτηση του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Καρτ στην κατηγορία Master, στον τρίτο από τους συνολικά τέσερεις αγώνες, λόγω βαθμολογικής διαφοράς.


Σε αυτό το σημείο ο πιλότος μας δήλωσε: «θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναθλητές μου, την διοργάνωση και την ΟΜΑΕ που έκαναν τον θεσμό του πρωταθλήματος εφικτό.

Ευχαριστώ  την ομάδα μου SPARTANS και ειδικότερα τον πατέρα, ομαδάρχη και προπονητή μου Μίχα Θεοφάνη.

Επίσης ευχαριστώ  τον μηχανικό μου Μαρκαντωνάτο Χαράλαμπο που έχει σταθεί δίπλα μου από το ξεκίνημα μου».

Στον επόμενο πρωταθληματικό αγώνα η αγωνιστική μας ομάδα SPARTANS θα συμετέχει με τον πιλότο της Vasilopoulos George.

                                                                                                                SPARTANS

Related

SPARTANS WINS 350189672677150393

Δημοσίευση σχολίουDefault Comments

emo-but-icon

TRANSLATE

FOLLOW



ZEN1ONE RACING

PERISTERAS TYRES

MAIN SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

SPONSOR

DAYTONA

SPARTANS EXTREME RACING

THEOFANIS MICHAS HISTORY

THEOFANIS MICHAS

KARTRACES

KARTNEWS.GR

YEAR BESTS

RACE CALENDAR

2018
HELLENIC MOTORCYCLE SPEED CHAMPIONSHIP

DATEPLACE
1ος31 MARCH – 1 APRILMEGARA
2ος28-29 APRILTRIPOLI
3ος26-27 MAYSERRES
4ος23-24 JUNEMEGARA
5ος1-2 SEPTEMBERSERRES
6ος20 – 21 OKTOBERMEGARA

item